Vi + Lush ste donirali 100 miliona funti!

Hvala Vam što ste nam pomogli da dostignemo ovaj iznos za donacije u humanitarne svrhe!

Hajde da slavimo ovo neverovatno dostignuće u 2024. godini!

Lush je od 2007. godine podržavao razne organizacije i aktiviste kroz mnoštvo programa, omogućavajući im da nastave svoj rad s ciljem poboljšanja celokupne društvene zajednice. Kroz naše akcije, skupili smo preko 100 miliona funti i izvršili preko 19 000 donacija globalno,zahvaljujući podršci naših fantastičnih kupaca.

U 2023. smo donirali skoro 1% novčanog obrta kompanije grupama u nastajanju koje ostvaruju vidan pozitivan uticaj, pokazujući našu posvećenost dugoročnim strategijama.

Akcije prikupljanja se protežu kroz donacije i kampanje proizvoda tokom dodele nagrada kao što je The Lush Prize. Ova nagrada, koja iznosi 250 hijada funti, nagradjuje one koji se bore za spašavanje životinja od vršenja testiranja nad njima, uključujući i naučnike čije razvijanje novih pristupa i metoda (u koji nisu uključene životinje). Naša nagrada Spring Prize je fond od 200 hiljada funti, za koju su trenutno otvorene prijave, a nagrade idu ka regenerativnim praksama i onima koji se zalažu za obnavljanje oštećenih sistema planete Zemlje.

Ako ste već naš verni kupac, neće vam biti novost da smo takodje kompanija sa različitim kampanjama, kroz koje smo lansirali već skoro 50 proizvoda. Možda se čak i sećate naše prve zvanične kampanje iz 2008. godine: The Guantanamo Garden bomba za kupanje je lansirana zajedno sa neprofitnom ogranizacijom Reprieve koja se bori za ljudska prava, s namerom da skrenemo pogled na nedaće onih zatočenih bez prava na sudjenje u zalivu Gvantanamo. I dan danas nastavljamo sa kampanjama vezanim za probleme o kojima se nedovoljno priča, i obećavamo da nećemo stati.

Kris Pekam, prirodnjački televizijski voditelj i konzervator, prijatelj i pristalica ciljeva i projekata Lush-a, rado se složio da dizajnira naše papirne kese kako bismo proslavili ovo dostignuće po pitanju donacija.

Iznos od 5 funti, kolika je cena Lush papirne kese (bez takse), prosledjuje se našim Prize programima koji funkcionišu naizmenično (Lush Prize i Spring prize). Ove posebne kese će biti korišćene u UK&I prodavnicama od 28. avgusta. Krisov dizajn će takodje biti pretočeni u grafike za izlog, koje će biti u prodavnicama od 28. avgusta do 4. septembra.

“Melem za mržnju jeste ljubav, lek za pohlepu je davanje, ključ za slobodu ljubaznost, život je `lush`.” Kris Pekam, prirodnjački televizijski voditelj i konzervator.

Ceo Lush svet je nazuo svoje cipele za ples da zajedno proslavimo ovih prikupljenih 100 miliona funti. Radnici i kupci širom sveta plešu uz novu pesmu sa specijalnom koreografijom, donoseći radost na shop-floor Lush-ovih prodavnica.

Kraj ere: `Pot` koji je učinio mnogo

Kad je naš kopronalazač i CEO Mark Konstantin formulisali su i lansirali Charity Pot u aprilu 2007. godine, poželeo je da se tim putem skupi million funti u dobrotvorne svrhe malim udruženjima, grupama za kampanju i drugim organizacijama. Cilj je bila izvedba malih donacija aktivistima koji su izvodili nestašluke, zamislio je kako se stvara apsolutni haos ako uspeju da skupe million funti od Charity Pot-ova. Od tad su nadmašili sva očekivanja i skupili 75 miliona funti putem 17 000 donacija. Charity Pot je najveći doprinos Lush-ovim dobrotvornim akcijama tokom poslednjih 17 godina, čineći 75% iznosa od 100 miliona funti.

Dok slavi ovaj neverovatan uspeh, kompanija smatra da je ovo dobro vreme da pauziraju Charity Pot i osvrnu se na sve dobrotvorne donacije kao celinu, i procene fond koji je svetu neophodan da ide u korak sa izazovima današnjice u ovo prelomno vreme.

Iako će Charity Pot napuštati naše police krajem septembra 2024., kampanje i proizvodi čiji profit ide u donacije neće nestati.

Nova faza Lush-ovih donacija

Dobrotvorne donacije u Lush-u sada ulaze u novu eru! Lush.ove Prize nagrade se nastavljaju, a tako i mi nastavljamo da podržavamo ljudska prava i medjuljudsku pravdu, životinjska prava i zaštitu okoline kroz proizvode čiji profit ide u donacije za dešavanja relevantna u bilo kom trenutku. Proizvod će oslikavati razlog i cilj donacije. “Kad razmišljamo o budućnosti donacija, želim da iskažem jednu, snažnu poruku koju svi razumeju i iza koje svi mogu da stanu.” Mark Konstantin, kopronalazač i CEO Lush-a Primer je Watermelon sapun (6 funti po 100 grama), trenutno dostupan u prodavnicama, čiji profit 100% odlazi u ustanove za mentalno zdravlje u Palestini.

Ove godine takodje lansiramo “Keystone Products” (ključne proizvode), uzimajući inspiraciju od ključnih vrsta: one koje su pravi inženjeri ekosistema, regenerišući predle za sve druge vrste. Od svakog Keystone proizvoda profit se prosledjuje projektima koji se odnose na prioritetne predele širom sveta, a u svakom trenutku ćemo imati u prodaji makar jedan.

Projekti finansirani putem kampanje “Keystone Product” biće osmišljeni tako da uključuju najmanje dva od sledećeg: regeneraciju staništa za ugrožene vrste, zaštitu ključne vrste ili razvoj rešenja usmerenih na ljude (od rešavanja sukoba između ljudi i divljih životinja do podržavanja održivih prilika za život). Prvo lansiranje proizvoda iz linije biće najavljeno uskoro.

Čak i nakon 100 miliona, nećemo usporiti. Nastavimo zajedno da menjamo svet i OSTAVIMO GA BOLJIM NEGO ŠTO SMO GA NAŠLI!