O nama
ISTORIJA LUSH-a
U maju 1995 g. zvanično su lansirani sveži proizvodi kompanije Lush, ali istorija kompanije proteže se nešto duže od desetak godina tj. u sadašnjem sastavu kreativni tim radi zajedno preko 20 godina. Dovoljno je reći kako su počeli kao vrlo mladi, proizvodeći sa prirodnim sastojcima proizvode za negu kose, pri čemu su veliki uspeh postigli sa proizvodima koje su proizvodili za Body Shop, a zatim su započeli vlastititu katalošku maloprodaju Cosmetics to Go i krenuli ponovo iz početka.
Lush Srbija otvorena je 2020. Danas se broj zemalja mirisne Lush porodice popeo na 46, sa preko 900 prodavnica širom sveta i 6 manufaktura, od kojih je jedna u Hrvatskoj. Ime Lush rezultat je konkursa objavljenog u katalogu tada još mlade kompanije.
Gđa. Elizabet Benet se odlučila za ime Lush, no ne samo ona, već se poprilično nezavisno usaglasio i ceo tim. Iz njihovog doma u 29 High Street, Pul, Dorset na južnoj obali Engleske Lush je izrastao u internacionalnu kompaniju koju danas znamo i volimo. Uvek uspevajući da ostane prijateljski i dostupan, Lush još uvek ručno proizvodi sveže proizvode, samo u različitim manufakturama širom sveta.
Kako nam to uspeva?
Mnogo je razloga zbog kojih je Lush rastao, a zadržao osećaj male kompanije, uz to zadržavajući svoje kvalitete.
Pre svega poslujemo sa ljudima koji nam se dopadaju.
Takođe, direktori kompanije kreiraju proizvode još uvek beskompromisno po pitanju kvaliteta, a Mark Konstantin i njegov stariji sin Sajmon kreiraju mirise, koristeći najfinije sastojke znane svetu.
Vrlo je verojatno da smo jedina kompanija koja u proizvodnji koristi pravi apsolut jasmina (skuplji od zlata) kao sadržaj proizvoda koji je dostupan svakome.
Svi Lush proizvodi su i dalje ručno rađeni, a kada rastemo, zapošljavamo ljude, a ne mašine! Ostajemo i dalje verni svojoj filozofiji i umesto da se osećamo kao jedna velika firma, nastojimo da budemo kao puno malih kompanija koje međusobno rade.
Sa obzirom da pojedinci proizvode oblikuju u svom stilu, proizvodi u različitim zemljama mogu da budu različitih oblika. Takođe, proizvodi mogu da budu različitih nijansi, jer narandže dostupne u Italiji su drugačije od onih koje se koriste u Japanu.
Kako bilo, Lush ćete uvek prepoznati po kvalitetu sastojaka, svežini proizvoda i nepogrešivom mirisu stotina eteričnih ulja.
Zbog toga što se držimo onoga u šta verujemo, nadamo se da ćemo i dalje rasti i imati dušu.