Donacije
Hvala Vam! Uz Vašu podršku donirali smo više od 100 miliona funti!
Od 2007. godine Lush podržava organizacije i aktiviste na lokalnom nivou kroz više različitih programa, omogućavajući im da nastave svoj dragoceni rad na poboljšanju društva. Zahvaljujući poverenju naših neverovatnih kupaca, kroz programe donacija prikupili smo više od 100 miliona funti i ostvarili više od 19.000 donacija širom sveta.
Tokom fiskalne 2023. godine donirali smo nešto manje od 1% prihoda kompanije lokalnim organizacijama koje stvaraju opipljiv pozitivan uticaj u svojim zajednicama. Time potvrđujemo našu dugoročnu posvećenost odgovornom i smislenom doniranju.
Naši programi obuhvataju kampanjske i dobrotvorne proizvode, kao i polugodišnje nagrade poput Lush Prize-a. Ovaj fond u iznosu od 250.000 funti nagrađuje one koji rade na uklanjanju testiranja na životinjama i podržava naučnike koji razvijaju nove, humane metodologije.
Tu je i Spring Prize, nagrada vredna 200.000 funti, trenutno otvorena za prijave. Ona podržava regenerativne prakse i inicijative koje popravljaju narušene ekosisteme širom sveta.
Ako ste dugogodišnji Lush kupac, neće Vas iznenaditi da smo tokom godina razvili skoro pedeset kampanjskih proizvoda. Možda se čak sećate našeg prvog zvaničnog kampanjskog proizvoda iz 2008. godine – Guantanamo Garden kupke, kreirane u saradnji sa organizacijom Reprieve, kako bismo skrenuli pažnju na osobe pritvorene bez suđenja u Guantanamo Bayu. I danas nastavljamo da otvaramo teme o kojima se nedovoljno govori – i ne planiramo da stanemo.
Chris Packham, TV voditelj i zaštitnik prirode, dugogodišnji je prijatelj Lusha i sa radošću je dizajnirao posebne vrećice povodom ove značajne prekretnice. Naknada od 5 penija (bez poreza) od prodaje svake vrećice ide u naša dva nagradna fonda – Lush Prize i Spring Prize, koji se smenjuju svake godine. Ove posebne vrećice biće u upotrebi u prodavnicama u UK i Irskoj od 28. avgusta, a Chrisovi dizajni postaće i vizuali za izloge, izložene od 28. avgusta do 4. septembra.
„Lek za mržnju je ljubav, lek za pohlepu je davanje, ključ slobode je ljubaznost. Život je lep.“
– Chris Packham, TV voditelj i zaštitnik prirode
Lush tim je obuo plesne cipele i slavi ovu prekretnicu od 100 miliona uz novu pesmu i posebnu koreografiju – zaposleni i kupci širom sveta donose radost na Lush prodajne prostore.
Kraj jedne ere: Posuda koja je pokrenula mnogo toga
Kada je naš koosnivač i CEO, Mark Constantine, u aprilu 2007. godine osmislio i lansirao Charity Pot, želeo je da prikupi milion funti za male organizacije, kampanjske grupe i aktiviste. Zamislio je pravi kreativni haos ukoliko bismo postigli taj cilj.
Ali Charity Pot je nadmašio sva očekivanja:
75 miliona funti kroz 17.000 donacija – i time čini 75% od ukupnih 100 miliona.
Dok obeležavamo ovu važnu prekretnicu, kompanija smatra da je pravo vreme da na kratko pauziramo Charity Pot, kako bismo preispitali celokupni pristup doniranju i procenili potrebe sveta u ovom izuzetno izazovnom trenutku.
Iako će Charity Pot napustiti naše police krajem septembra 2024, kampanjski i dobrotvorni proizvodi i dalje ostaju deo Lush misije.
Nova era Lush doniranja
Davanje u Lushu ulazi u novu fazu! Nastavljamo sa dvogodišnjim nagradama i nastavićemo da podržavamo ljudska prava, socijalnu pravdu, zaštitu životinja i očuvanje prirode kroz proizvode koji skupljaju sredstva za određene ciljeve – svaki pažljivo odabran da odražava temu koju podržava.
„Kada razmišljam o budućnosti davanja, želim da prenesem jasne i snažne poruke koje svi razumeju i koje svi mogu da podrže.“
– Mark Constantine, koosnivač i CEO Lusha
Jedan od primera je sapun u obliku kriške lubenice (8 evra za 100 g), čija se 100% dobit trenutno donira za podršku mentalnom zdravlju dece u Palestini.
Ove godine lansiraćemo i Keystone Products, liniju inspirisanu ključnim vrstama – onima koje deluju kao inženjeri ekosistema, pomažući da se regenerišu staništa drugih vrsta. Svaki proizvod prikuplja sredstva za projekat u prioritetnom krajoliku, a u svakom trenutku biće dostupan bar jedan.
Projekti finansirani kroz Keystone liniju obuhvataće najmanje dva od sledećeg:
• regeneraciju staništa za ugrožene vrste
• zaštitu ključne vrste
• razvoj rešenja koja povezuju ljude i prirodu (od smanjenja konflikta ljudi i divljih životinja do stvaranja održivih mogućnosti za život)
Prvo lansiranje iz ove linije uskoro će biti objavljeno.
Ni nakon 100 miliona – ne usporavamo.
Nastavimo zajedno da menjamo svet.
I ostavimo ga boljim nego što smo ga zatekli!