Pređi na sadržaj

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.title_guest

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.subtitle_guest_html

O nama

Korektivna Mera d.o.o.
G. Štefanika 15, 11010 Beograd, Srbija
Šifra i naziv delatnosti: 4791 – Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
MB: 21538981 | PIB: 111779514 | IBAN: 265163031000837807
www.lush.rs | imejl: lushonline@lush.rs | +381 11 690 4420

ISTORIJA LUSH-a

U maju 1995. godine na tržištu su se pojavili sveži, ručno pravljeni kozmetički proizvodi pod brendom LUSH – ali priča je počela mnogo ranije. Današnji kreativni tim sarađuje više od trideset godina. Kao mladi zaljubljenici u prirodne sastojke, stvarali su proizvode za negu kose i postigli veliki uspeh praveći ih za The Body Shop. Nakon toga su pokrenuli sopstvenu katalošku prodaju Cosmetics To Go – i kada je sve palo u vodu, počeli su ispočetka. I tako je nastao Lush.

Lush Srbija deo je svetske Lush porodice sveže ručno pravljene kozmetike sa sedištem u Pooleu, Engleska. Na naše tržište stigli smo sa istim entuzijazmom, mirisima i idejama koje su osvojile ceo svet. Danas Lush postoji u 46 zemalja, sa više od 700 prodavnica i šest manufaktura

Naziv Lush proizašao je iz konkursa objavljenog u katalogu tada još male kompanije. Gospođa Elizabeth Bennet predložila je ime „Lush“ – i, sasvim slučajno, čitav tim se s njom složio. Iz porodične kuće u Pooleu na jugu Engleske, Lush je izrastao u međunarodnu zajednicu punu mirisa, boja i ideja, ostajući veran jednostavnosti, kreativnosti i ljudima.

Kako nam to uspeva?

Lush je rastao, ali nikada nije izgubio dušu. Radimo sa ljudima koji nam se dopadaju, i verujemo u ono što stvaramo. Naši osnivači i danas sami razvijaju proizvode, beskompromisni po pitanju kvaliteta, dok Mark Constantine i njegov tim kreiraju mirise od najfinijih sastojaka poznatih svetu.

Verovatno smo jedina kompanija koja koristi pravi apsolut jasmina (skuplji od zlata!) u proizvodima koji su dostupni svima. Svi naši proizvodi i dalje su ručno pravljeni, a kada rastemo – zapošljavamo ljude, a ne mašine! Umesto da postanemo „velika korporacija“, trudimo se da budemo mreža malih, povezanih timova koji dišu istim vrednostima.

Pošto svaka osoba unosi svoj pečat u proizvod, oblici mogu biti različiti od zemlje do zemlje. I boje variraju – narandže iz Italije nisu iste kao one iz Japana. Ali, Lush ćete uvek prepoznati po svežini, po sastojcima i po onom prepoznatljivom mirisu koji se ne zaboravlja.

Verujemo da, ako ostanemo dosledni onome u šta verujemo, možemo nastaviti da rastemo – i da zauvek zadržimo dušu.

Vaša korpa

Vaša korpa je prazna
Hajde da to promenimo

Moja lista želja