Pređi na sadržaj

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.title_guest

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.subtitle_guest_html

Dobro je znati

Ovde donosimo odgovore na najčešća pitanja kako bi Vaše Lush Online iskustvo bilo što lepše, jednostavnije i bezbrižnije.

Zašto moram ponovo da kreiram nalog na novoj stranici?

U skladu sa GDPR regulativom, prethodni podaci o Vašim narudžbinama i nalogu nisu migrirani na novu platformu. Molimo Vas da kreirate novi nalog – tako obezbeđujete potpuno Lush Online iskustvo, pogodnosti, brži pregled kupovine i više mogućnosti interakcije.

Mogu li da kupujem bez registracije?

Da, brza kupovina bez registracije (kupovina kao gost) i dalje je moguća – ali samo uz plaćanje karticom.

Želim da platim pouzećem – da li mi je potreban nalog?

Da, za plaćanje pouzećem potrebno je imati kreiran Lush nalog. Tako obezbeđujemo sigurnost, urednije preuzimanje pošiljke i manje dodatnih troškova – na obostrano zadovoljstvo.

Kako mogu da promenim svoje marketinške saglasnosti za newsletter?

Svoje marketinške postavke možete lako ažurirati putem linka u primljenom newsletteru, preko novootvorenog Lush naloga (ako do sada niste bili pretplaćeni), ili nam se možete javiti direktno na lushonline@lush.rs.

Kako se dostavljaju proizvodi kojima su potrebni posebni uslovi čuvanja?

Ako naručite proizvode koje je potrebno čuvati u frižideru (npr. sveže maske), dostava je moguća isključivo putem GLS dostave na kućnu adresu ili pouzećem – ne na paketomat. Sveže maske šaljemo od ponedeljka do četvrtka, a proizvode osetljive na toplotu (poput masažnih pločica) tokom toplijih dana takođe šaljemo od ponedeljka do četvrtka, kako bi stigli do Vas u savršenom stanju. Ako su temperature izuzetno visoke, moguće je da ćemo privremeno onemogućiti isporuku svežih i topljivih proizvoda – dok ne procenimo da možemo preuzeti odgovornost za njihov kvalitet i bezbednu dostavu.

Plaćanje digitalnim novčanicima (Google Pay, Apple Pay, Corvus Wallet)

Podržavamo plaćanje putem digitalnih novčanika: Google Pay, Apple Pay i Corvus Wallet. Opcija se prikazuje kada odaberete plaćanje karticom u korpi/blagajni, nakon čega ćete biti preusmereni na CorvusPay okruženje gde se digitalni novčanici automatski nude ako su dostupni za Vaš uređaj, pregledač i karticu.

Napomena: Prikaz Apple Paya i Google Paya zavisi od podrške Vašeg uređaja/pregledača i podešavanja Vašeg digitalnog novčanika. Ako je opcija dostupna, videćete odgovarajući taster unutar CorvusPay okruženja i moći ćete da završite plaćanje u par dodira.

Besplatna dostava – promotivni uslovi

Povremeno nudimo potpuno besplatnu dostavu na paketomate ili na kućni prag, u zavisnosti od promotivnog perioda i definisanih uslova (npr. minimalni iznos korpe, način dostave ili plaćanja).

Zadržavamo pravo izmene trajanja i uslova promocije. Sve narudžbine završene pod trenutno važećim uslovima biće isporučene tačno prema uslovima koji su važili u trenutku kada ste završili narudžbinu.

Aktivne uslove i iznose uvek prikazujemo u korpi/blagajni i na ovoj stranici kada su promocije uključene.

Šta se dešava ako ne preuzmem pošiljku?

Ukoliko plaćenu pošiljku ne preuzmete (bez obzira na to da li je poslata uz besplatnu dostavu ili uz trošak dostave), za ponovno slanje potrebno je u roku od 3 radna dana podmiriti trošak dostave. Ako uplata ne bude izvršena, narudžbina se stornira, a novac uplaćen za proizvode vraća se u zakonskom roku.

Vaša korpa

Vaša korpa je prazna
Hajde da to promenimo

Moja lista želja