Pređi na sadržaj

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.title_guest

Translation missing: en.general.offcanvas_menu.subtitle_guest_html

News

  • Lush život: Verujemo

    Lush život: Verujemo

    Proizvodimo i verujemo u proizvode napravljene od svežeg organskog *voća i povrća, najkvalitetnijih eteričnih ulja i sigurnih sintetičkih dodataka.

    Verujemo u nabavljanje sastojaka isključivo od kompanija koje svoje proizvode ne testiraju na životinjama i verujemo u testiranje svojih proizvoda na ljudima.

    Sami osmišljavamo proizvode i mirise, ručno ih radimo od svežih vegetarijanskih sastojaka, bez ili sa minimalnom količinom konzervansa i ambalaže, i navodimo ko, kada i od čega ih je napravio...

  • Da li je Lush etička kompanija?

    Da li je Lush etička kompanija?

    Svako poslovanje treba da bude etičko, a sva trgovina poštena. Pojedinačne kompanije ne bi trebalo da se ističu samo time što jednostavno ne nanose štetu drugima i pošteno posluju. Svaka kompanija treba da posluje pošteno, a društvo ima pravo da očekuje pravičnost i održivo upravljanje resursima kao normu kompanija koje ih snabdevaju.

  • Recikliranje crnih posuda

    Recikliranje crnih posuda

    Kada vratite crne posude u naše prodavnice, oni putuju nazad u fabriku Lush, u Strmcu u Hrvatskoj. Posude se zatim šalju kompaniji Pos-plast d.o.o. kod Vrbovca, Hrvatska. Tamo se posuđe drobi, ispire i suši u mašini koja se naziva granulator. Ovi mali komadići plastike su tada spremni za topljenje i ponovno stvaranje crnih činija. To za nas radi Jackuard d.o.o. iz Zagreba koji kupuje plastiku i izrađuje sve crne posude i čepove.

  • Lush odlazi sa društvenih mreža

    Lush odlazi sa društvenih mreža

    Od 26. novembra 2021., Lush brend globalno će okrenuti leđa Instagramu, Facebooku, TikToku i Snapchatu, dok navedene platforme ne preduzmu akcije kako bi osigurale sigurno okruženje svojim korisnicima. Ta politika postaje aktivna u svih 48 zemalja u kojima Lush posluje. Na isti način na koji su dokazi o klimatskih promenama bili ignorisani i omalovažavani decenijama, zabrinutosti zbog ozbiljnih posledica društvenih medija premalo su obznanjene. Lush, dobro poznati vođa, a ne sledbenik, odlučio je da sada skrene pažnju na ovaj ozbiljan problem i krene sa promenama praksi, ne čekajući da neko drugi primeti gde je stvarni problem.

  • NLS ne bi trebao da izaziva stres

    NLS ne bi trebao da izaziva stres

    Nikola Smit, službenik za zdravstvene informacije iz Cancer Research UK, kaže: „Nema dokaza koji ukazuju na to da natrijum lauril sulfat uzrokuje rak - tako da nema potrebe da prestanete da koristite šampone. Kozmetički proizvodi u Evropi strogo su regulisani i moraju se pokazati sigurnim za upotrebu pre stavljanja na tržište. „Nažalost, Internetom kruži puno neosnovanih glasina o kozmetici koja uzrokuje rak, a te informacije nemaju naučnu osnovu ili dokaze.

  • Dobrobiti kupanja

    Dobrobiti kupanja

    Ljudi instiktivno razumeju isceliteljske moći tople kupke. Od detinjstva nam kupanje služi kao prilika da speremo sve probleme. Topla voda umanjuje bolove, para uklanja simptome prehlade i gripa, a na podsvesnom nivou osećaj plutanja deluje utešno jer nas podseća na osećaj plutanja u majčinom stomaku.

  • Čišćenje je ključno

    Čišćenje je ključno

    Možda nije najuzbudljiviji proizvod u vašem repertoaru nege kože, ali Lusheva suosnivačica i izumiteljka proizvoda Helen Ambrosen veruje da je čistač najvažniji korak u rutini nege kože. “Ako dobro očistite kožu, na dobrom ste putu prema dobrom tenu”, objašnjava. “To je moja prva premisa. Jednom kada pronađete čistač koji vam savršeno odgovara, to će omogućiti da se vaša koža oseća i izgleda zdravo.”

  • Što je dezodorans?

    Što je dezodorans?

    Uprkos onome što mislite, dezodorans se potpuno razlikuje od antiperspiranta, mada je efekat kada se koristi (svežina bez neprijatnih mirisa) isti. Osnovna funkcija dezodoransa je da ograniči razvoj bakterija koje uzrokuju neprijatne mirise. Da bi to postigao, koristi antimikrobne sastojke za ubijanje bakterija, plesni ili kvasca. Štaviše, za ekstra mirisni sloj koji štiti od neprijatnih mirisa, dezodorans često parfemiše kožu na koju se nanosi.

  • Zašto reciklaža neće rešiti problem zagađenja plastikom

    Zašto reciklaža neće rešiti problem zagađenja plastikom

    Vlade možda preduzimaju neke korake u rešavanju problema s plastikom, ali preispitivanje našeg odnosa s plastikom uključuje veliku kulturnu promenu, a uloga svakog pojedinca biće ključna za promenu načina rukovanja plastikom.

  • Kako se koristi kana?

    Kako se koristi kana?

    Lush kana je prirodna i organska boja za kosu koja deluje kao preliv prirodnoj nijansi i prekriva svaku vlas predivnom bojom. Upotreba biljne boje za kosu poput kane ima nekoliko dobrobiti, svaka je nijansa boje potpuno jedinstvena vama, izrastak je poprilično neprimetan u poređenju sa sintetičkim alternativama, kosa dobija zaštitni sloj koji popravlja stanje kose i daje joj sjaj. I još nešto, to je zabavna aktivnost u kući, a uz ova uputstva biće vam lako upotrebiti je.

  • Permakultura na Sumatri: Regenerativno ulje pačulija

    Permakultura na Sumatri: Regenerativno ulje pačulija

    Otkako je Lush-ovo partnerstvo sa OIC-om počelo pre deset godina, zajedno smo podstakli procvat permakulture na Sumatri i nastavljamo da širimo regenerativne prakse. Sada nabavljamo pačuli iz šest različitih sela širom regiona, na održiv način. Međutim, posao je daleko od završetka, a prirodna raznolikost Sumatre je i dalje ugrožena. Kroz stalne napore GPC-a, nadamo se da ćemo inspirisati buduće generacije i poljoprivrednike – ponovnim povezivanjem područja sa obnovom zemljišta, podsećajući ih na važnost zemljišta.

  • Šta obuhvataju naši pokloni?

    Šta obuhvataju naši pokloni?

    Naše poklon kutije sa štampanim šablonima nude privlačne dizajne tako da ih možete ponovo pokloniti ili zadržati kao korisno mesto za skladištenje raznih predmeta. Evo kako ideja postaje stvarnost...
    Svaki Lush poklon dolazi sa pričom, a sve počinje od tima za dizajn poklona. Šef dizajna poklona, Emma Casvell, pomaže nam da saznamo šta ide u dizajniranje nove kolekcije...

  • Pobuna protiv Big Tech kompanija

    Pobuna protiv Big Tech kompanija

    People Vs Big Tech (PvBT) globalni je pokret koji se bori za drugačiji internet – onaj bez nametljivog nadzora, zavisnosti od algoritama, štetnog sadržaja i eko komora. Predugo je maloj šačici izvršnih direktora u velikim tehnološkim kompanijama bilo dopušteno da gaze naša prava i ometaju naše zajednice, odašiljući dezinformacije industrijskih razmera, podstičući mržnju i polarizaciju i kapitalizujući na našoj ranjivosti, a sve kako bi nas naterali da klikćemo i listamo dok se oni bogate na našim podacima.

  • Zaštita od sunca

    Zaštita od sunca

    Informacije koje smo dobili kroz rad XCellR8 pružile su nam vodič za nivo krema za zaštitu od sunca koje možemo koristiti. To znači da sada možemo biti sigurni da svojim kupcima nudimo proizvode za zaštitu od sunca koji su dobri za njihov 100-godišnji život.

  • Vodič za početnike za samokonzervirajuću kozmetiku

    Vodič za početnike za samokonzervirajuću kozmetiku

    Nekada davno kozmetika se tretirala kao hrana: pripremala se kod kuće, od sastojaka iz kuhinjskog ormarića ili sveže mešana po narudžbini u lokalnoj apoteci. Jasno je da su dani odlaska lokalnom lekaru po prilagođenu kremu prošli, ali u Lushu ne vidimo zašto bi kupci trebalo da pristanu na manje od svežeg. Zato smo celu poslovnu infrastrukturu izgradili na bazi izrade malih serija svežih i pretežno samokonzervirajućih proizvoda koji većinom ne zahtevaju dodavanje sintetičkih konzervansa.

  • Jojobino ulje: Zlatno čudo

    Jojobino ulje: Zlatno čudo

    Jojobino ulje ima neverovatnu sličnost s prirodnim uljem naše kože koje se zove sebum. To znači da se ono lako upija u kožu, neguje površinu i balansira proizvodnju sebuma u našem telu. Takođe ima negujući efekat na kosu, dodaje sjaj i obavija pramenove zaštitnim slojem.

  • Testiranje naše Dream Cream kreme

    Testiranje naše Dream Cream kreme

    Sveukupna evaluacija pokazala je značajna poboljšanja na svim ispitivanim delovima tela, što ukazuje na smanjenje područja zahvaćenih ekcemom uz redovnu upotrebu samokonzervirajućeg Dream Cream-a tokom četiri sedmice. Procene za suvoću, crvenilo, tragove grebanja i zadebljanje kože pokazale su značajna poboljšanja tokom studije.

  • Vi + Lush ste donirali 100 miliona funti!

    Vi + Lush ste donirali 100 miliona funti!

    Lush je od 2007. godine podržavao razne organizacije i aktiviste kroz mnoštvo programa, omogućavajući im da nastave svoj rad s ciljem poboljšanja celokupne društvene zajednice. Kroz naše akcije, skupili smo preko 100 miliona funti i izvršili preko 19 000 donacija globalno,zahvaljujući podršci naših fantastičnih kupaca.

  • Sastojak koji podstiče bioraznolikost u Brazilu

    Sastojak koji podstiče bioraznolikost u Brazilu

    Može da zasladi vaš čaj ili čak da pokrene vaš automobil! Šećerna trska je svestrana biljka koja se koristi za izradu različitih svakodnevnih predmeta. Naš organski etanol, dobijen fermentacijom šećerne trske, dolazi od proizvođača koji koristi obnovljivu energiju i pionirske metode uzgoja za podsticanje bioraznolikosti u Brazilu.

  • Testiranje naših pasta za zube

    Testiranje naših pasta za zube

    U skladu s našim obvezama i etikom, Lush sarađuje s laboratorijom koja koristi in-vitro testove, koji ne uključuju životinje, umesto toga koriste uzorke ljudskih dentina i gleđi. Svi ljudski zubi donirani su anonimno i dobrovoljno u lokalnim stomatološkim praksama nakon vađenja. Metoda prikupljanja dogovorena je s Human Tissue Authority (HTA), a laboratorija ima važeću HTA licencu za rad s ljudskim zubima i pljuvačkom.

  • Lush verzija: Svež pogled na najveće hitove The Body Shop-a

    Lush verzija: Svež pogled na najveće hitove The Body Shop-a

    Godine 2024., kada se pročulo da je The Body Shop završio u stečaju nakon još jedne promene vlasnika, to je izazvalo razne osećaje kod koosnivača Lush-a. Iako je poslovni odnos završio pre nekoliko kompanija, ta dva brenda dele istoriju, a često i iste dobavljače sastojaka. Oni koji se još sećaju kako su izrađivali kreme za Anitu u šupi Marka i Mo, želeli su se prisetiti tih ranijih formula, onih koje su postojale. Lush verzija predstavlja sveži pogled na stare prijatelje i klasike The Body Shop kompanije: počast hipi putu koji smo zajedno utabali kad je Anita pružila priliku našim prvim formulama.

  • Testiranje nad životinjama: naša politika

    Testiranje nad životinjama: naša politika

    Lush ne testira na životinjama, ne koristi materijale koji sadrže derivate životinjskog porekla koji nisu prikladni za vegeterijance, i kupuje isključivo sirove materijale od kompanija koje ne koriste, direktno ili posredno, životinje za testiranje i koje nemaju plan da to učine u budućnosti. Verujemo da ispitivanje na životinjama nije prihvatljivo. Shvatamo da je sigurnost kupaca važna, ali da se to može osigurati bez upotrebe životinja.

  • Često postavljana pitanja: Lush i sintetički liskun

    Često postavljana pitanja: Lush i sintetički liskun

    Uprkos činjenici da je ovu supstancu napravio čovek, sintetički liskun iz okoline je sigurna alternativa plastičnim šljokicama. Član šoping tima Lusha, Gebi Loedolf, kaže: „Iako se sintetiše u laboratoriji, napravljen je od prirodnih minerala, tako da ne doprinosi problemu mikroplastike koja završava u životnoj sredini, posebno u okeanima i izvorima vode za piće.

  • Nauka o dobrom raspoloženju: Psihologija kod profesora Nila Martina

    Nauka o dobrom raspoloženju: Psihologija kod profesora Nila Martina

    Čulo mirisa, više nego bilo koje drugo, povezano je sa našim sećanjima i osećanjima. Samo jedan dah mirisa može nas prevesti na sasvim drugo mesto i u drugo vreme ili promeniti naše raspoloženje, ali zašto je to tako?

  • Često postavljana pitanja: Da li Lush koristi palmino ulje?

    Često postavljana pitanja: Da li Lush koristi palmino ulje?

    Od 2008. godine Lush je počeo uklanjati plameno ulje iz svog distributivnog lanca i pokrenuo je kampanju za edukaciju kupaca o pogoršanju životne sredine izazvanoj trenutnim uzgojem palminog useva, podstičući kupce da „operu ruke palminog ulja“. Od tada je Lush najavio zaposlenima i kupcima da radi na potpunoj transparentnosti i uklanjanju palminog ulja. U Lush Times-u i našim prodavnicama uvrstili smo oznaku „Bez palminog ulja“ i iako ovo važi za bazu sapuna, to može dovesti do nesporazuma, jer u nekim od naših sigurnih sintetičkih sastojaka još uvek postoje derivati palmovog ulja. Trenutno istražujemo sve ove sastojke kako bismo bili sigurni da u našim izvorima nema tragova palminog ulja i da u nekim slučajevima ove sastojke preformulišemo i zamenimo drugim. Ovaj posao je u toku i zahteva puno preoblikovanja koje ne bi trebalo da ugroze kvalitet gotovog proizvoda.

Vaša korpa

Vaša korpa je prazna
Hajde da to promenimo

Moja lista želja